Πρόγραμμα

«Get Interactive!»

8:00 – 08:30 Προσέλευση – Εγγραφή – Καφές
08:30 – 09:00

Χαιρετισμοί Συνεδρίου

  • Ξενοφών Χασάπης, Γενικός Διευθυντής, Boussias Communications
  • Γιώργος Ζαλοκώστας, Πρόεδρος, IAB Hellas
  • Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος, ΣΔΕ
  • Μανόλης Παπαπολύζος, Πρόεδρος, ΕΔΕΕ
  • Πάνος Παπαδόπουλος, Γενικός Διευθυντής, Forthnet

Session I: The Agency Vision

09:00 – 09:50

«What’s on the Horizon?»

Jean-Paul Edwards, Head of Media Futures, OMD UK Group

09:50 – 10:40

«Welcome to the All-Ways On Consumer: 5 Clues of 21st Century Consumer Engagement»

Patou Nuytemans, EAME Digital Director, Ogilvy Group

10:40 – 11:00 Q&A Session
11:00 – 11:30 Διάλειμμα – Καφές

Session II: Case Studies

 
11:30 – 11:50

«Το Internet, είναι το κοινό του!»

Παντελής Μπακής, Interactive Marketing Services Group Product Manager, Forthnet

11:50 – 12:05

«A Woman’s Right to Interactivity»

Γιώργος Μαρμαροκόπος, Γενικός Διευθυντής, iDigital & Λορέττα Πάνου, Client Service Director, iDigital

12:05 – 12:25

«The Future of Rich Media»

Richard Kidd, Senior Director Rich Media EMEA, DoubleClick

12:25 – 12:35

«Cutty Sark: «Together» communication platform and Cutty Sark Bachelor Parties.gr – The Case Study»

Δώρης Τσολακίδης, Senior Brand Manager, Β.Σ. Καρούλιας

12:35 – 12:45

«NIVE@: Maximizing marketing benefits through integrated communication»

Απόστολος Κατσιώτης, Product Manager, Beiersdorf Hellas S.A.

12:45 – 13:05 Q&A Session
13:05 – 14:15 Διάλειμμα – Γεύμα

Session III: The New Consumer

14:15 – 14:30

«Interactive Advertising: From Exposure to Engagement»

Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος, Focus Bari A.E.

14:30 – 14:45

«A traditional publisher’s view on Interactive Media»

Αντώνης Λυμπέρης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Εκδόσεις Λυμπέρη Α.Ε.

14:45 – 15:00

«E-metrics 2007: Έχει αλλάξει κάτι;»

Σπύρος Ζαβιτσάνος, Διευθύνων Σύμβουλος, AGB Nielsen Media Research

15:00 – 15:15

«Mobile Marketing Campaigns Evolution»

Κωνσταντίνος Παπουτσής, Διευθυντής Υπηρεσιών Προστιθέμενης Αξίας, Velti

15:15 – 15:35 Q&A Session
15:35 – 16:05 Διάλειμμα – Καφές

Session IV: The Future

16:05 – 16:35

«The Shared Experience»

Jaap Favier, Vice President, Research Director, Forrester Research

16:35 – 17:00

«The future of online communications and the 360 degrees consumer approach»

Brian Kealy, CEMEA Marketing & PR Manager, Online Services Group, Microsoft

17:00 – 17:20 Q&A Session
17:20 Κλείσιμο Εργασιών Συνεδρίου
17:20 – 18:30 Cocktail
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: