Jean-Paul Edwards

Jean-Paul Edwards

Head of Media Futures, OMD UK Group

Jean-Paul Edwards

Jean-Paul Edwards

Τίτλος Ομιλίας: «What’s on the Horizon? Themes and Technologies to Shape the Future of Marketing»

Ο Jean-Paul Edwards, δημιούργησε το διαδραστικό τμήμα της Manning Gottlieb OMD, του οποίου ηγήθηκε για 6 χρόνια, προτού αναλάβει το ρόλο του ως Head of Media Futures της OMD UK Group το 2003.

Ο κλάδος Media Futures αφορά την κατανόηση του εξελισσόμενου τοπίου της επικοινωνίας, αλλά και την αναγνώριση των ευκαιριών που προκύπτουν για τους διαφημιζόμενους και τις μάρκες τους σε πρώιμα στάδια σχεδιασμού.

Ο Jean-Paul Edwards είναι τακτικός αναλυτής και σχολιαστής πάνω σε θέματα media και τεχνολογίας του διαφημιστικού τομέα.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: