Jaap Favier

Jaap Favier

Vice President, Research Director, Forrester Research

Jaap Favier

Jaap Favier

Τίτλος Ομιλίας: «The Shared Experience»

Ο Jaap Favier διευθύνει μία ομάδα Ευρωπαίων αναλυτών με έδρες σε Λονδίνο και Άμστερνταμ· οι θεματικές της ανάλυσή τους, περιλαμβάνουν τον αντίκτυπο του Internet και άλλων αναπτυσσόμενων μέσων διαδραστικότητας σε:
Εταιρικές στρατηγικές ΜΜΕ, διαφήμιση καταναλωτικών αγαθών, CRM, multi-channel δυνατότητες λιανικού εμπορίου. Η προσωπική του έρευνα εστιάζει στον ταξιδιωτικό κλάδο, σε online media, και κυβερνητικές πρακτικές. Η προηγούμενη θέση του στη Forrester, ως senior analyst του European Internet commerce group, περιελάμβανε την ανάλυση Ευρωπαϊκών τάσεων eCommerce σε περιβάλλοντα B2B.

Πριν τη Forrester, ο Favier κατείχε ανώτερες θέσεις σε business strategy και marketing στην KLM Royal Dutch Airlines/Alitalia. Ήταν υπεύθυνος για τη συνολική εξέλιξη της στρατηγικής eCommerce της KLM, συμμετείχε στη διαχείριση του marketing B2B και ξεκίνησε την εταιρεία eCommerce και το brand της Traxxer. Προηγουμένως, είχε συμμετάσχει στο ξεκίνημα της Galileo Netherlands από διάφορες θέσεις του management team. Επίσης, έχει ασχοληθεί με το IT Consulting και την έρευνα θεμάτων Αμυντικής Βιομηχανίας.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: