IAB Hellas

Με έτος ίδρυσης το 1996, το Interactive Advertising Bureau (IAB) αποτελεί την κυρίαρχη εμπορική ένωση της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς που αφορά στα ψηφιακά μέσα.

Στη χώρα μας, το IAB Hellas, οργανισμός μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, δραστηριοποιείται από το Δεκέμβριο του 2001, και σήμερα αριθμεί περισσότερα από 50 μέλη.

Μέλη της είναι εταιρίες που δραστηριοποιούνται ενεργά με το διαδραστικό marketing, στο Internet και σε άλλες ψηφιακές πλατφόρμες, όπως η κινητή τηλεφωνία και τα ψηφιακά outdoor μέσα, από το χώρο των διαφημιζομένων, των agencies, των παρόχων περιεχομένου αλλά και παρόχων τεχνολογίας, εταιρειών έρευνας κ.ά.

Σκοπός του IAB Hellas είναι η ανάπτυξη της αγοράς του διαδραστικού marketing, και πιό συγκεκριμένα:

  • Η καθιέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας στο σύγχρονο πλέγμα της εμπορικής επικοινωνίας
  • Η αντιπροσώπευση & η προώθηση των συμφερόντων του κλάδου
  • Η ανταλλαγή ιδεών και απόψεων σε εθνικό και διεθνές επίπεδο

Για την επίτευξη του στόχου του, το IAB Hellas δραστηριοποιείται στους παρακάτω τομείς:

Εκπαίδευση: Τακτική διεξαγωγή συνεδρίων και σεμιναρίων με σκοπό την επιμόρφωση της αγοράς και παροχή εκπαιδευτικού και ενημερωτικού υλικού προς τα μέλη. Για το σκοπό αυτό το IAB Hellas διοργανώνει το ετήσιο Συνέδριο Interactive Marketing Conference (IMC) με εκλεκτούς ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό σε συνεργασία με τη Boussias, αλλά και τακτικά Σεμινάρια επιμόρφωσης υπό τον διακριτικό τίτλο The A-Z of Interactive Marketing σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Επικοινωνίας.

Έρευνα: Commissioning ερευνών ή στρατηγική συνεργασία με εταιρείες ερευνών για την παροχή αξιόπιστων στοιχείων που αντικατοπτρίζουν την κλίμακα, το μέγεθος, τους στόχους και τις προοπτικές του μέσου.

Πρότυπα: Οργάνωση της αγοράς μέσα από την ανάπτυξη ενός πλαισίου εθελοντικών προτύπων, προδιαγραφών και κανόνων συνεργασίας, με σκοπό τη διευκόλυνση της

Forum: Παροχή πλατφόρμας για ανταλλαγή ιδεών και απόψεων, συμμετοχή σε εθνικά και διεθνή forums.

Lobbying: Αντιπροσώπευση των συμφερόντων του κλάδου, συνεργασία με κρατικούς και μη φορείς για την προώθηση των κατάλληλων ρυθμίσεων σε μια προσπάθεια για ένα πιο αποτελεσματικό θεσμικό πλαίσιο για το χώρο.

Επιτροπές: Υπό τη στέγη του IAB Hellas δραστηριοποιούνται ενας αριθμός επιτροπών από στελέχη της αγοράς, στόχος των οποίων είναι η δημιουργική ανταλλαγή απόψεων και η συναίνεση πάνω σε θέματα που απασχολούν την αγορά, καθώς και η παραγωγή προτύπων και κανόνων συνεργασίας με στόχο τη διευκόλυνση των συναλλαγών, την αυτορρύθμιση και τη διαφάνεια των ψηφιακών μέσων

http://www.iab.gr

Αρέσει σε %d bloggers: