Διοργάνωση

Το συνέδριο διοργανώνεται από το Interactive Advertising Bureau Ελλάδας σε συνεργασία με το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications.

Σχετικά με τους διοργανωτές

IAB Hellas

Με έτος ίδρυσης το 1996, το Interactive Advertising Bureau (IAB) αποτελεί την κυρίαρχη εμπορική ένωση της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς που αφορά στα ψηφιακά μέσα.

Στη χώρα μας, το IAB Hellas, οργανισμός μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, δραστηριοποιείται από το Δεκέμβριο του 2001, και σήμερα αριθμεί περισσότερα από 50 μέλη.

Μέλη της είναι εταιρίες που δραστηριοποιούνται ενεργά με το διαδραστικό marketing, στο Internet και σε άλλες ψηφιακές πλατφόρμες, όπως η κινητή τηλεφωνία και τα ψηφιακά outdoor μέσα, από το χώρο των διαφημιζομένων, των agencies, των παρόχων περιεχομένου αλλά και παρόχων τεχνολογίας, εταιρειών έρευνας κ.ά. Δείτε περισσότερες πληροφορίες >>>

Boussias Communications

Η Βοussias Communications (www.boussias.com) είναι ο Οργανισμός Επικοινωνίας με εικοσαετή παρουσία και τη μεγαλύτερη αποδοχή στις αγορές του marketing, της διαφήμισης, των media, των υπηρεσιών επικοινωνίας, των τηλεπικοινωνιών, της πληροφορικής και του Ανθρώπινου Δυναμικού. Η εταιρεία εκδίδει τα πρωτοποριακά ηλεκτρονικά Daily Fax και Net Fax και τα περιοδικά MarketingWeek, NetWeek, HR Professional και Customer Care Magazine. Δείτε περισσότερες πληροφορίες >>>

Marketing Week

Το Marketing Week κυκλοφορεί κάθε Δευτέρα για πάνω από 20 χρόνια, σε συνδρομητική, κυρίως, βάση και καλύπτει την ελληνική και διεθνή ειδησεογραφία σε τρεις κύριους τομείς: Το Marketing, τη Διαφήμιση και τα Μέσα Επικοινωνίας. Ξεκίνησε αρχικά ως ενημερωτικό φυλλάδιο (με τον τίτλο «Διαφημιστική Εβδομάδα») και στην πορεία των χρόνων μετατράπηκε σε σύγχρονο, πολυσέλιδο περιοδικό, χρήσιμο εργαλείο για στελέχη του ευρύτερου επικοινωνιακού χώρου. Δείτε περισσότερες πληροφορίες >>>

Advertisements
Αρέσει σε %d bloggers: